default

Platinum szerződés

Jótállás összesítő

Általános információk

Termék:Mikrohullámú és mikrohullámú kombinált sütők.
Szerviz:mindennap
Ügyfélfogadás:08.00 - 18.00
Értesítési idő:4 óra.
Probléma megoldási eljárás:Service Desk / Service Commercial Manager / Service Director.
Ügyfélfogadási időn kívül:közvetlen a Contact Centre és Ügyeletvezető
Forródrót:minden Platinum szerződéssel rendelkező ügyfelünk külön, személyre szóló, ingyen hívható számot kap.
Tájékoztatás:National network of specially trained Merrychef Field Engineers & Authorised Service Organisations (including the republic of Ireland).

Szerződés alapjai

Tervezett kibocsátás ellenőrzése:Megbeszélt éves karbantartási látogatás, beleértve az OCIE ellenőrzést is
Munkadíj:Minden előre egyeztetett kiszállás és meghibásodás esetén történő kiszállás munkadíját a szerződés tartalmazza.
Meghibásodás:Minden meghibásodás esetén a szerződés tartalmazza a kiszállási díjat.
Szerződési feltételek:A szerződések évenként, minden egyes sütőre külön-külön vonatkoznak.

A kibocsátás ellenőrzése során végzett munka

  • Az alkalmazottak ellenőrzése munka közben; a sütők és a felszerelés megfelelő üzemeltetése és tisztítása.
  • A felszerelés állapotának átfogó ellenőrzése.
  • A sütők sorozatszáma alapján, minden sütőn számítógép-vezérelt frissítés.
  • Installációs ellenőrzés; a sütő megfelelően van-e elhelyezve hogy optimálisan működjön és szellőzzön.
  • Kibocsátási ellenőrzés – a sütő nem haladja-e meg a megengedett sugárzási értéket.
  • Kibocsátási címke felragasztása, hogy mikor volt utoljára ellenőrizve a készülék.
  • OCIE jelentés írása; a sütők állapotának vizsgálatáról és ellenőrzéséről.

Mit tartalmaz még a szerződés?

  • Minden hibás alkatrészt, valódi, gyártói alkatrészre cserélnek, térítésmentesen.
  • Ha gyári javítás szükséges, ideiglenes sütő biztosítása.
  • Written Service Visit Report (SVR); részletes leírás az új alkatrészek megfelelő behelyezésére.

Mit nem tartalmaz a kiterjesztett jótállás?

  • Minden olyan meghibásodás melynek oka a használati útmutatóban leírtaktól való eltérő üzemeltetés, illetve a nem megfelelő tisztítás.
  • Szándékos kár okozása vagy gondatlanság az ügyfél részéről.
  • Szakember hívása ha a sütő nincs meghibásodva.
  • A sütő szervízelése nem Merrychef által hitelesített szakember által.