default

Gold szerződés

Jótállás összesítő

Általános információk:

Termék:

Mikrohullámú és mikrohullámú kombinált sütők.

Szerviz:

mindennap

Ügyfélfogadás:

08.00 - 18.00

Értesítési idő:

24 óra.

Probléma megoldási eljárás:

Service Desk / Service Manager / Service Director.

Ügyfélfogadási időn kívül:

közvetlen a Contact Centre és az Ügyeletvezető

Forródrót:

külön telefonvonal a Service Centre-be

Tájékoztatás:

National network of specially trained Merrychef Field Engineers & Authorised Service Organisations (including the Republic of Ireland).

 

Szerződés alapjai

 

Tervezett kibocsátás ellenőrzése: 

Megbeszélt éves karbantartási látogatás, beleértve az OCIE ellenőrzést is. 

Munkadíj:

Minden előre egyeztetett kiszállás és meghibásodás esetén történő kiszállás munkadíját a szerződés tartalmazza.

Meghibásodás:

Minden meghibásodás esetén a szerződés tartalmazza a kiszállási díjat.

Szerződési feltételek:

A szerződések évenként, minden egyes sütőre külön-külön vonatkoznak.

 

A kibocsátás ellenőrzése során végzett munka

  • Az alkalmazottak ellenőrzése munka közben; a sütők és a felszerelés megfelelő üzemeltetése és tisztítása.
  • A felszerelés állapotának átfogó ellenőrzése.
  • A sütők sorozatszáma alapján, minden sütőn számítógép-vezérelt frissítés.
  • Installációs ellenőrzés; a sütő megfelelően van-e elhelyezve hogy optimálisan működjön és szellőzzön.
  • Kibocsátási ellenőrzés – a sütő nem haladja-e meg a megengedett sugárzási értéket.
  • Kibocsátási címke felragasztása, hogy mikor volt utoljára ellenőrizve a készülék.
  • OCIE jelentés írása; a sütők állapotának vizsgálatáról és ellenőrzéséről.

 

Mit tartalmaz még a szerződés?

  • Minden hibás alkatrészt, valódi, gyártói alkatrészre cserélnek, térítésmentesen.
  • Written Service Visit Report (SVR); részletes leírás az új alkatrészek megfelelő behelyezésére.

 

Mit nem tartalmaz a kiterjesztett jótállás?

  • Minden olyan meghibásodás melynek oka a használati útmutatóban leírtaktól való eltérő üzemeltetés, illetve a nem megfelelő tisztítás.
  • Szándékos kár okozása vagy gondatlanság az ügyfél részéről.
  • Szakember hívása ha a sütő nincs meghibásodva.
  • A sütő szervízelése nem Merrychef által hitelesített szakember által.