default

Silver szerződés

Jótállás összesítő

Általános információk:

Termék:

Mikrohullámú és mikrohullámú kombinált sütők.

Szerviz:

hétfő - péntek

Ügyfélfogadás:

08.00 - 18.00

Értesítési idő:

48 óra.

Probléma megoldási eljárás:

Service Desk / Service Commercial Manager / Service Director.

Ügyfélfogadási időn kívül:

hangposta szolgáltatás

Forródrót:

külön telefonvonal a Service Centre-be

Tájékoztatás:

National Network of specialist Merrychef trained Field Engineers & Authorised Service Organisations (excluding non mainland  & the Republic of Ireland).

 

Kiterjesztett jótállás

 

Munkadíj:

Meghibásodás esetén a garancia tartalmazza az esetleges munkadíjat.

Meghibásodás:

Meghibásodás esetén a garancia tartalmazza a kiszállási díjat.

Jótállási feltételek:

Minden sütőre külön-külön vonatkozik a jótállás.

 

Mi tartozik még a kiterjesztett jótálláshoz?

  • Mminden hibás alkatrészt, valódi, gyártói alkatrészre cserélnek, térítésmentesen.
  • Written Service Visit Report (SVR); részletes leírás az új alkatrészek megfelelő behelyezésére.

 

Mi nem tartozik a kiterjesztett jótálláshoz?

  • Munkaidőn kívüli kiszállás.
  • Minden olyan meghibásodás melynek oka a használati útmutatóban leírtaktól való eltérő üzemeltetés, illetve a nem megfelelő tisztítás.
  • Szándékos kár okozása vagy gondatlanság az ügyfél részéről.
  • Szakember hívása ha a sütő nincs meghibásodva.
  • A sütő szervízelése nem Merrychef által hitelesített szakember által.
  • Évenkénti OCIE vizsgálat és jelentés.