Gold szerződés
Jótállás összesítő
Általános információk:
Termék: | Mikrohullámú és mikrohullámú kombinált sütők. |
Szerviz: | mindennap |
Ügyfélfogadás: | 08.00 - 18.00 |
Értesítési idő: | 24 óra. |
Probléma megoldási eljárás: | Service Desk / Service Manager / Service Director. |
Ügyfélfogadási időn kívül: | közvetlen a Contact Centre és az Ügyeletvezető |
Forródrót: | külön telefonvonal a Service Centre-be |
Tájékoztatás: | National network of specially trained Merrychef Field Engineers & Authorised Service Organisations (including the Republic of Ireland). |
Szerződés alapjai
Tervezett kibocsátás ellenőrzése: | Megbeszélt éves karbantartási látogatás, beleértve az OCIE ellenőrzést is. |
Munkadíj: | Minden előre egyeztetett kiszállás és meghibásodás esetén történő kiszállás munkadíját a szerződés tartalmazza. |
Meghibásodás: | Minden meghibásodás esetén a szerződés tartalmazza a kiszállási díjat. |
Szerződési feltételek: | A szerződések évenként, minden egyes sütőre külön-külön vonatkoznak. |
A kibocsátás ellenőrzése során végzett munka
- Az alkalmazottak ellenőrzése munka közben; a sütők és a felszerelés megfelelő üzemeltetése és tisztítása.
- A felszerelés állapotának átfogó ellenőrzése.
- A sütők sorozatszáma alapján, minden sütőn számítógép-vezérelt frissítés.
- Installációs ellenőrzés; a sütő megfelelően van-e elhelyezve hogy optimálisan működjön és szellőzzön.
- Kibocsátási ellenőrzés – a sütő nem haladja-e meg a megengedett sugárzási értéket.
- Kibocsátási címke felragasztása, hogy mikor volt utoljára ellenőrizve a készülék.
- OCIE jelentés írása; a sütők állapotának vizsgálatáról és ellenőrzéséről.
Mit tartalmaz még a szerződés?
- Minden hibás alkatrészt, valódi, gyártói alkatrészre cserélnek, térítésmentesen.
- Written Service Visit Report (SVR); részletes leírás az új alkatrészek megfelelő behelyezésére.
Mit nem tartalmaz a kiterjesztett jótállás?
- Minden olyan meghibásodás melynek oka a használati útmutatóban leírtaktól való eltérő üzemeltetés, illetve a nem megfelelő tisztítás.
- Szándékos kár okozása vagy gondatlanság az ügyfél részéről.
- Szakember hívása ha a sütő nincs meghibásodva.
- A sütő szervízelése nem Merrychef által hitelesített szakember által.